New Orleans en MEMPHIS!! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Liesbeth Bukkems - WaarBenJij.nu New Orleans en MEMPHIS!! - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Liesbeth Bukkems - WaarBenJij.nu

New Orleans en MEMPHIS!!

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

20 April 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Donderdag kregen we ontbijt en om 7.30 uur vertrokken we naar New Orleans. Weer een lange tocht van 640km. Bij de Wallmart hebben we boodschappen gedaan en bij de volgende stop hebben we geluncht bij een super groot winkelcentrum. Onderweg zijn we nog over een 35km lange brug gereden! De laatste stop was in Louisiana, maar toen waren we ook al heel dicht bij ons hotel. ’s Avonds hebben we nog even gewandeld en weer een cache gevonden. (voor degene die niet weten wat een cache zoeken is: dat is een soort schatzoeken met de gps. Overal op de wereld verstoppen mensen doosjes, waarvan de coördinaten op internet staan en die kun je dan met de gps gaan zoeken.) Daarna hebben we even met Laura geskypt en zijn we nog even de stad in gegaan. Het was weer een lange dag!

Vrijdag kregen we weer ontbijt in het hotel en om 8.00 uur begon de 340km lange tocht naar Memphis!!! Daar woont Elvis!:D Bij een tussenstop mooie foto’s van de Tenessee river gemaakt en bij de volgende koffiestop even met Julie op de foto gegaan. Overal waar je hier kijkt zie je al foto’s van Elvis! De zon schijnt, dus de dag begint al goed. Verder nog een paar fotostops gehad en toen kon de tour beginnen. We werden met een busje naar het huis van Elvis gebracht waar we ook naar binnen mochten. Ook mochten we naar de auto’s, vliegtuigen en het graf van Elvis. Verder nog veel winkeltjes binnen geweest en nog vele lp’s van hem gezien. GEWELDIG!!! We hadden drie uur de tijd, maar dat is echt om gevlogen.. We hebben daarna nog een stop gemaakt waar Elvis zijn eerste plaat heeft opgenomen en toen door naar het hotel. Echt een superdag!!!

• 20 April 2014 - 00:31

Laura:

Hèhè! Dan eindelijk Elvis gezien! Daar heb je lang op moeten wachten!
    Hoe is het weer daar? Beetje warmer dan eerst?
    Vandaag 1e paasdag hebben we als het goed is 20graden!
    Nog heel veel plezier en tot over een paar dagen, want dan zijn jullie al weer terug!
    Voor mij is t omgevlogen!

• 20 April 2014 - 00:39

Gianna:

Super! Eindelijk Elvis!
    Weltrusten! Xxx

• 20 April 2014 - 06:22

Riny Vaessen:

Eindelijk Elvis ontmoet. Je grote wens.
    Geniet ervan.
    Gr Riny en Jac

• 20 April 2014 - 10:31

Angelien En Elco:

Hi zusje, leuk voor je!!! Was het zoals je verwachtte? Ik hoop het wel. Wat vond je het indrukwekkendste?
    Ik ben zo benieuwd naar alle foto's en verhalen. Geniet nog van de rest van de reis.
    Dikke knuffel Elco en Angelien

• 20 April 2014 - 15:50

Corrie:

Hallo

Leuk om jullie zo te volgen.En bij Elvis geweest.
    Geniet ervan want ik denk dat het allemaal erg indrukwekkend is.

Groetjes Corrie

• 20 April 2014 - 16:51

Erik:

De belangrijkste stemming is dus bereikt geworden, memphis haha lkkr genieten can Elvis, ook veel imitatie elvissen gezien of ? Zo te zien bevalt de reis voor de rest prima dat is goed om te horen !! Gr Erik en samantha

• 21 April 2014 - 11:16

John En Will:

Ik lees uit je bericht dat je enorme Elvis-ervaring hebt.Jullie hebben een mooie reis maar Memphis is toch echt wel je van het.
    Veel plezier nog en de groeten van John en Will