New Orleans, Pensacola, Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Liesbeth Bukkems - WaarBenJij.nu New Orleans, Pensacola, Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Liesbeth Bukkems - WaarBenJij.nu

New Orleans, Pensacola, Orlando

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

22 April 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Zaterdag hadden we lekker een dagje vrij. Lekker uitgeslapen tot zeker 6.30 uur! Het zonnetje schijnt weer en het is zo’n 26 graden. Er zijn veel straatartiesten, kraampjes met schilderijen, handlezers, kaartleggers, veel voodoo poppetjes en overal zie je krokodillen om te eten. Dat is hier een specialiteit, wij hebben het echter niet geprobeerd. Vroeg in de avond komen we al veel dronken mensen tegen. Ze hadden ons ook al gewaarschuwd dat we op bepaalde plaatsen in de stad beter niet konden komen… Daarom maar op tijd teruggegaan naar het hotel. In de lobby hebben we de meiden nog getroffen. Bijna vergeten gisteravond hebben we nog met Laura geskypt en vandaag met Evelien. Het was weer een leuke dag tot morgen!

Zondag, eerste Paasdag en de paashaas is geweest. Er liggen voor iedereen eitjes in de bus op de stoel en de ramen zijn versiert met paasstickers. Kiara geeft iedereen ook nog een paaseitje. De reis gaat naar de Belligrath Homes and Gardens. Dit prachtig landhuis is gebouwd op 27 hectare grond en beroemd om de rozentuinen. Evelien dit was echt ook iets voor jou geweest! Hier lekker wat meer tijd om rond te wandelen. Daarna door naar het strand van Florida maar helaas werd het bewolkt en koud. Dus zijn we maar naar het hotel gegaan waar we ontvangen werden met een drankje en zelf gebakken koekjes. Nog een cache gevonden en de dag was weer bijna om.

Maandag begon de 725km lange tocht naar Orlando. Het was een lange dag met alleen de nodige stops. Gezien: bomen , bomen, bomen en nog meer bomen. Regelrecht doorgereden naar het hotel. Nog wat boodschappen gedaan en een cache gevonden. Orlando heeft trouwens heel veel pretparken waarvan wij er morgen een gaan doen.

• 23 April 2014 - 08:02

Angelien:

Hi vakantie-gangers,

Zijn jullie voor je gevoel al op de terugreis? Doordat we wel steeds berichtjes zien, mis ik het "even" bellen best wel. 1e Paasdag daarom maar even met Laura gebeld :-). Leuk dat Kiara de bus versierd heeft.

Leuk zo'n stad met straatartiesten, altijd gezellig. Ik kan me voorstellen dat jullie geen krokodil hebben gegeten, had ik waarschijnlijk ook niet gedaan. Sommige dingen zijn gewoon te vreemd.

Was het leuk in het pretpark? Nog in attracties geweest?

xx Angelien

• 23 April 2014 - 08:09

Erik:

Kijk aan jullie hebben daar in ieder geval wel een paas ontbijtje gehad dus de stemming zal er wel goed inzitte !
    Jammer om te horen dat toen jullie op t strand waren het weer opeens omsloeg maarja kleinigheidjes blijf je toch altijd houden .
    Nog veel plezier daar. Gr Erik en samantha